++++

Varje gång jag ser en tjej med Kenza 9 jackan säger jag att hon har på sig min jacka!! Hahahah fast jag har den inte själv, ååh den är så fin :(:(:(:
 
Jag använder bara Newbody strumpor, ni vet sånna höga ''sportstrumpor'' eller vad man ska kalla dom. Förutom till converse på sommaren :P då har jag låga newbody strumpor istället, hahha.. 
 
Får panik på människor som lyssnar på musik i buss/tåg utan hörlurar, SNÄLLA JAG ELLER DE ANDRA MÄNNISKORNA VILL INTE LYSSNA PÅ DIN FETA SWAG MUSIK (!!!!!) Det ska helst vara arabisk eller nått annat språk man inte förstår, mmmh love it <333
 
läser typ minst 20 till 30 bloggar........ omg, get i life bitch XD 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0