svarar

Har iris slutat i handboll? :)
Jaa :((

vad heter din ögonbryns penna är den bra ? kram älskar din blogg !
Jag har den ifrån hm som kostar typ 30 kronor??? Använder både darkbrown och light brown. Åååh tack snälla vad glad jag blir!!
 
D är väl ändå inte 12 år????? :PPPP
Nej 11 och ett halvt :P
 
Har du klippt dig? ❤❤
 Haha nej dom bilderna är ifrån November! Då hade jag klippt mig ';)
 
Hur gammal är din bror? Ni är väldigt lika!! 
Han är 95a så han ska fylla 18 nu i sommar, haha tycker du det? 

Kan man typ köpa sånna av dig? Kan du inte skriva ut receptet?? 
Jo men abslut, jag står utanför Netto i Bohus varje lördag, säljes för 5 kr styck!! Om du klickar HÄR så kommer du till sidan där jag hittade det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0