9 jag

jag hatar och ta i disktrasor, för dom brukar luktar så äckligt haha
 
Jag är rädd för fåglar, tror dom ska flyga iväg med mig som i Ronja Röverdotter eller bajsa på mig
 
Jag går aldrig barfota förutom när man badar då, hatar det verkligen!! Strumpor är mina bästavänner
 
jag har spelat handboll sen jag va 8 år, det va mormor som tyckte att jag skulle prova för att jag va aggresiv och stark?? hahaha och jag blev fast direkt
 
Jag har alltid så himla svårt och bestämma mig för vilken färg jag ska köpa, om det finns en klocka i silver och guld, slutar det ofta med att jag får sån ångest att jag köpte den silvriga, för den guldiga skulle passat mycket bättre till en outfit så köper jag den med.. Samma med skor och bikinisar (!!)
 
Jag dricker aldrig bara mjölk, i hate it XD I 3an typ började jag tycka att bara mjölk va gott iskallt sen började jag hata det, kan ju dricka oboy oså och äta mjölk och flingor. Men skulle aldrig få för mig och dricka ett glas med bara mjölk i (om jag inte skulle få nått för det, hahha) 
 
Jag tänker nästan allt i bilder, om jag typ går i stan och ser två gamla människor går och håller i handen så tänker jag att de skulle bli en jätte fin bild, finast skulle den bli om man redigera den svartvit!! Så går jag runt och tänker, om en solnedgång, en fin staty, en blomma osvosv

Jag önskar faktist ibland att jag kunde prata polska, nu är det ju lite sent och lära sig men det hade varit kul och kunna prata det med mormor och morfar, så man hade förstått dom bättre.
 
Jag vill så himla gärna ha tandställning!!! Men nej, jävla tandläkare!!!!!!!!!!

denna va ju fin, hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0