frisör självfallet

Jag tycker verkligen att ni ska fixa erat hår hos Frida! Det kostade bara 1100 kr för klippning, slingning och sen platta hon det med. Allt som allt tog det 3,5 timmar men om man har tunnare hår så går det på 2 timmar tror jag! Salongen ligger i Lerum, man kan ta tåget dit ifrån stan. Mot Alingsås, du går sedan av på Aspedalen och går förbi St1 macken och sedan fortsätter emot ett rött hus där det står. Hund och häst på (??) bakom de röda huset finns det ett gråt hus och där ligger det! Frisör Självfallet, Göteborgsvägen3 44330 Lerum. Telefonnummer: 0302-14520 
Tog bilden ifrån Fridas facebook sida, mitt hår ser ju kaos ut för att hon hade borstat ut mina krullar. Hahhaha mmmh love it, nej men jag är såååå himla nöjd!! Skönaste frisören med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0