svarar

kan du visa upp alla klockor du har?
Har bara tre stycken, haha tror ni sett alla i olika oufits! Så nja. 
 
Vart ligger den godis affären? :D :D :D
4 gott ligger vid lillabommen, om du går av vid den hållplatsen så ser du det precis!

Varför kan man inte se alla inlägg:/ synd! att man inte kan bläddra...:(
Jag vet inte hur man ändrar det och inte Elin som fixar min design heller.. Jätte synd, någon som vet hur man ändrar????

vad kostar skärp på tessie/chelsea? :)
199 tror jag. 
 
Vart kommer den underbara klänningen ifrån ? :D
Zara!!
 
På dem sista bilden vart är den kolen köpt?
Kjolen är egentligen en klänning, den kommer ifrån Chelsea!
 
tredjeeeeeeeee!! vart är byxorna köpta?!
Jag vet tyvärr inte det, de är mammas haha.. 

snälla sofia kan du inte berätta hur lång tid det tog för dina pärlor att komma? och kan du inte lägga ut lite bilder på armbanden du gjort? (a)
Det tog typ två dagar!! Ja fixar det sen när jag kommer hem! 
 
Ååh tack!! Kan inte du göra et inlägg om vart du hittade dina pärlor på sidan? De va väälldigt svårt att hitta, hehe :)
På halvädelsten!
 
Köpte du dem på samma ställe? men om inte så var köpte du de ? du är super snygg sofia
Nej jag köpte dem på http://www.smyckesaker.se/ tack så mycket!!

 
Vart har du köpt den vita tröjan/t-shirten? :)
Den kommer ifrån American Vintage och jag köpte min på DO, men dom finns på Fiorucci, Kålle & Ada, Milk and honey osvosv. Sök på google. 

Kommentarer
Postat av: HEJ

Vad kostar ett armband om man räknar ihop hur många pärlor och sånt? Kostar frakt?

2013-05-22 @ 14:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0