svarar

Är dom redan använda eller??
 Omg ja 
 
Nationella då??? 
Ska göra egelska nationella på onsdag istället!
 

haha förlåt, men har du råkat ta på dig klockan upp och ner eller är det bilden som speglar? :)
 
Hahah ja den va upp och ner, grejen är den att jag aldrig kollar på klockan även fast jag har på mig den... hahha

vad ska iris gå för gymnasie o linje?
 Hvitfeldska, Ekonomi 
 
vilken färg och modell är de? kan inte du visa bild på din skolavslutningklänning?
Den är typ marinblå och beige, jag kommer inte visa bild på klänningen förens det är dags för skolavslutning. En tråkig jävel är jag, haha förlåt. 
 
Snälla kan du inte svara i ett inlägg var du köpte din ester elenora tröja ? :)
Jag ville ha en grå eller svart sån tröja men hittade inte det nånstans (finns rosa och vita på fannymichel.se) så jag sökte på tradera och jag hade tur och hitta en där, så budade hem den för 400 kr! Så tyvärr vet jag inte vart du kan hitta den i en affär..
 
Vart har du köp den fina tröjan??:)
På gina tricot!

alla säger att du har roliga vloggar! Vart hittar man dom ? 
http://www.videofy.me/sofiastrooms
 
Åh sjukt fin outfit! :) Vad heter jeansen? och pris?
Jag köpte dom för så himla längesen, två årsen typ.. Men dom heter Kristine och kostade 500 kronor tror jag! Finns nog liknande kvar!
 
vad använder du för kamera när du är i skolan? är det iphone, eller en systemkamera? :) 
grym blogg!
Systemkameran!! Går alltid runt med den, hahha..
 
Hur gör du när du gör dina inlägg med systemkamera-bilder i? Typ i skolan, har du alltid med dig din kamera och datorn så att du kan föra över bilderna till datorn eller hur gör du?
Ja men precis!! Och typ dom inläggen som det står att jag sitter på bussen påväg någonstans brukar jag alltid göra innan, haha så det är typ tidinställda så jag ska kunna ha bra bilder. 
 
vad köpte du den och hur mycket kostar den? 
På Ur&Penn och den var på rean så den kostade bara 300 kr!
 
Är det era lärare som kommit på det? Asså hjälpt er? 
Eller är det någon firma typ?
Jag fatta inte frågan riktigt?? men ja det är väll lärarna som fixat så vi kan ha spexfoto men det är en fotograf som tar bilderna lixom. Fiman som tog fotot hette photomic eller nått! 
 
färga utväxten..
 Åååh när jag såg denna kommentaren hade jag lust att avboka min klipp och sling tid hos frisören. 
 
Varifrån har du kört müsli asken/burken???
Mamma har köpte den på Ica Focus! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0