skadevi cup 2013

Vi åkte ut på sudden emot Önnered så det sög ju. Det som man är mest ledsen över är att Coutry som vi spelade lika emot och team bohuslän som vi förlorade med 1 boll i gruppen, spelade A-finalen emot varandra. Och country vann, så vi har ju ändå spelat riktigt bra. Men har inte haft turen på våran sida. Det har vi verkligen aldrig. Sen så tror jag att jag har stukat min tumme, selma och jag krockade på matchen.... hahahah det gör så ont

har verkligen haft 3 så bra dagar med alla mina älskade tjejer

första kvällen

Det vi gjorde på denna cupen var och GÅ, hahha sjukaste. Har verkligen gått överallt, bodde lite utanför där allt hände. Det värsta var när det verkligen ÖÖÖS regnade och haglade första dagen och vi hittade inte till maten, letade i över 40 min. Succé

lisa och julia sussar så gott
bebben <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0