Broder Ellan

Blev på himla bra humör när jag pratade med min fina bror Ellan! Vi ska träffas imorgon och har inte träffat henne på evigheter så det ska bli grymt kul. Får se till och inte äta något under dagen så jag orkar med henne och hennes jävla mat (som om de skulle va ett problem för mig, haha lol xD) Visste ni föresten att Ellan var min "förebild" när alla var fjortisar, antagligen för att hon va en mega fjortis och såg ut precis som alla andra, så jag ville se ut som henne då också. Och om jag ska va ärlig så har hon alltid varit och kommer alltid vara en stor förebild för mig, jag menar den tjejen har verkligen allt - till och med narkolepsi!! Lol va pinsam jag är, men ibland måste man ju få va lite personlig och seriös eller vad säger ni? Dock vet jag inte om hon vill ha ett fan som vän men var tvungen att skriva av mig faktiskt.. Här är några fina bilder på mig och Ellan under åren, samt inspiration från 2009 då hon var som snyggast!!



 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0