svarar

dom säljs visst:p köpte ett igår
Kan du då säga vart?? för jag har kollat på raglady, nk, sally jones och alla säger likadant att dom inte säljer skalen till iphone 4 längre. Plz kommentera detta inlägget om vilken affär du hittade marc jacobsskalen i :)
 
Visa allt du fick! Både av tjejerna och dina föräldrar!! :)
Haha jag fyllde inte år! Det va min kompis Linnea!

Guud vad fin kjol hon tjejen har, kan du snälla fråga vart hon har köpt den? Kraaaam
Ja visst är den! Jonna har köpt den på Hollister! kram

Är du och simon tillsammans fortfarande?
nix
 
Äter du typ det rent? Bara slänger i dig som yoghurt?
hahahah givet, slänger i mig Nutella precis som om du skulle dricka ett glas kall cola en varm sommar dag.
 
Hur gör du så att din meny "ligger" ner under din header? :)
Det är min älskade vän Elin som gjort det, tyvärr vet jag inte hur man gör..

Åh va fina!! Men kan du inte visa dom bättre och var köpte du dom?:D 
Kapphal, h&m och h&m,
gick inte och få så bra bilder på den svarta koftan men har haft på mig den i några outfits det senaste! så kolla bara längre ner så ser ni hur den ser ut på.
 
Ååh kan du snälla säga vart du har köpt byxorna?! Behöver snabbt svar
Förlåt att det tog lite tid men har inte orkar och svara på frågor det senaste.. Men dom kommer iallfall ifrån Zara!

Måste bara kommentera detta för det börjar bli jobbigt. 
Varför har du så väldigt stora bilder och sån väldigt liten text på inläggen? Jag menar, bilderna som du lägger upp är lika stora som headern. Och texten är jätte liten och jätte bred vilket gör der skitjobbigt att läsa, kanske något du skulle kunna ändra?:) Eller håller nån med?:)
Jag vet!! Jag ska ändra design så det blir ändrat snart!!! lovar!!
 
Var har du köpt den?!:)
På lindex faktist!!
Snälla Sofia, vad har du för modell på dina ash boots?
Ahs Trash tror jag att modellen heter! Beställde mina på Henrykole.se för lite mer än ett årsen!

Åh vad har du köpt den tröjan ? Skulle va jätte snällt om du svara! :)
Tröjan kommer ifrån Hunkydory!


jag vill ha flera soffe tycker!!!!!
Funderar på och göra nån mer ifall ni tycker det är kul???

http://duvetmarie.blogg.se/2011/october/lite-headers-jag-gjort.html#comment 
Vem är killen du har där? :) är det samma som nu eller vem är det? :) kan du nt berätta lite :)
Det är jag och simon, men vi är inte tillsammans längre så det finns inte så mycket och berätta :)
 
Sofia kan du tipsa om hur man får bättre självkänsla och självförtroende? Du verkar ha jätte bra självförtroende och kan alltid bjuda på dig själv, jag vill också vara sån!!:( hur gör du?! haha. Du är jätte vacker och har en jätte fin blogg kram:)
Jag kan göra en videoblogg och försöka svara på detta lite bättre!! Men sötisen, jag tycker det är ganska kul och bjuda lite på mig själv för jag har inte direkt något och förlora på det. Antigen gillar folk mig eller så gör dom det inte, bara jag är mig själv och trivs med det! Men jag lovar och svara på detta bättre nån dag under veckan!!
 
Var den yoilboxen go? Eller vilken av smakerna tycker du bäst om och vilka har du smakat ? :)
Ja jag tycker att denna va väldigt god!! Har bara smakat på Mango innan och den tycker jag inte god alls.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA MERA SOFFE TYCKER!!

2013-09-11 @ 15:32:45
Postat av: Anonym

Vet du hur man gör för att få en vit kant (typ som en ram) runt bilder man lägger ut på insta. Han frågat massa men ingen vet :)

2013-09-11 @ 18:18:54
Postat av: hhaha jonnis

jonnas kjol XD

2013-09-11 @ 18:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0