4-6 april

Efter denna helgen är jag verkligen heeelt slut i hela kroppen och huvudet. Vi 23 tjejer bodde nästan på varandra i ett jätte litet klassrum och vi fick typ gå på varandras saker för att komma fram till sin madrass, hahah man blir väldigt trött att stressa runt till stället där vi skulle äta och sen skynda oss iväg till hallen för att spela igen, eller typ som imorse gick vi upp 6.00 för att vi var tvugna att packa och städa ur klassrummet innan 07.10, för att hinna äta frukost + åka till hallen.
 
Men bortifrån allt stressande så har jag verkligen haft det så himla kul i helgen, med allihopa. Världens bästa människor, alltså verkligen!! Mitt lag är som min andra familj, mina bästavänner #bajsbröder hahahah och det är det som är så jobbigt att vi ska splittras nu. Särkillt nu när vi alla har kommit sååå nära varandra, alltså åh blir så ledsen :(:(:( Måste sluta skriva och sova nu, innan jag börjar gråta, ni som inte går i en sport förstår inte vad jag faktist babblar om ändå hahah. Så godnatt kompisar!
Anders poserar somvanligt, modellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0