Inte ens kul

2012? Kollade igenom min instagram och hittade denna bilden som jag hade lagt upp för 81 veckor sen. KOLLA MITT HÅR!!!??? Hur långt ://// fattar inte varför jag fick för mig att klippa av allt till axlarna?! WTF. Nu känns det inte som att det kan växa längre??? Längden står still, jag blir fan ledsen haha :(( 

FÖRESTEN!!!! Vad ska jag blogga om, ahhaha inget kul eller speciellt händer i mitt liv. (Har det iförsig aldrig gjort) men just nu känns det som allt bara står still. Så om ni vill ha bättre uppdatering så kanske ni kan kommentera?? Annars får det kvitta XD HAHA nej men serri, känner inte att det är så kul och blogga när jag inte får något alls för det. Ingen respons, nada. Finito :p

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh va fint ditt hår va 😩😩😩

2014-04-10 @ 08:45:02
Postat av: Anonym

skriv om din extremt snygga kompis fabbe

2014-04-10 @ 13:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0