warszaw pics ++++

Ett gamalt slott som vi var tvungna att passera för att komma till parken där vi var idag på förmiddagen, så vi gick in ditt och kollade runt ett tag. Lite läskigt att det var vakter som följde efter en exakt varje steg man tog och bara kollade på en, men ah det va väll en trevlig upplevelse annars. :-)
Invigde mina nya skor. Har inte tränat sen i lördags..... så kände att jag var tvungen och springa lite i parken, det blev 2,5 km. Bättre än inget alls men inte alls bra, men får träna extra när jag kommer hem.
// min frukost dag 1 // hissen XD // tulpaner till Silvia, hennes mamma och Patrick igår ♥//
gamlastan
//jag och pappa, ahhaha snabba 3D glasögon// inne i museet.... //
// älskade mammi // Nales´niki :ppp
 Warszawa centrum, eller typ hahha... 
// min nya collage tröja // lekte med mina sysslingar // jobbig fika igår //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0