om sofia

Sofia är extremt duktig på inredning!!!! Hon kom hem till mig satte sig med papper och penna och började skriva upp allt som ska ändras i mitt rum hahaha XD
 
Hon hatar att spendera pengar på mat och smink osv, men hon gör det nästan mest ändååå
 
Jag tycker hon är star på handboll, no krydd 
 
Sofia tycker INTE om bootcut jeans och påälsjackor.
 
Hon har en dold talang, hon sjunger jätte fint så kommentera massa att hon ska lägga upp en video på de!!!
 
``uttryck´´ hon säger helaaaa tiden är - Livet är en fezt- och - Det kan bli kul -
xoxo [email protected] 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag har precis skaffat blogg.se men jag förstår inte hur man gör headers? kan inte du förklara eller göra någon video? hade varit jätte tacksam. skulle gärna vilja ha svar så snart som möjligt! puss älskar din blogg <3

2014-02-15 @ 22:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0