handboll hela dagen

Spenderade hela dagen i hallen och vi vann ju första matchen!! Det va jätte kul verkligen! MEN såklart förlorar vi den andra med typ 3 bollar, det va så surt spelade verkligen inte så bra, men hela matchen var så jämn och så tappa vi sista 4 minutrerna typ, kul..
 
Jaja, det finns fortfarande hopp att vi går vidare till ''mellanrundan'' imon, vilket betyder att dom som kommer 1:a och 2:a i våran grupp och kommer bilda en ny grupp med 1:an och 2:an av dom lagen som spelar i mimers! det är alltså två 4 lags grupper som spelar här i kungälv! Och om man kommer 1:a eller 2:a i den nya gruppen så går man vidare till Steg 5. JAPP det va allt, en applåd till er som fattade vad jag mena. Har samling 7.45 imon så nu ska jag duschat ur allt klister som jag har i mitt hår efter motståndarna drog i det. :):))) sen sova 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0