januari - februari 2013

JANUARI

Åkte till Jönköping och spelade handbollscup med vårat dåvarande a-flicks lag.

Sista terminen i 9an började, vi åkte skridskor och kom varandra ännu närmare. Bodde hemma hos iris med, var där minst 3 gånger i veckan. Åååh <33Vi levde på Oboy + flingor, dröm 
pluggade med parko, åt nudlar med iris XD softade lugnt i skolan, ingen stress utan allt va lungt. 
 
FEBRUARI
 
 
Gick på bio och såg Ego med Fredrik, Emma och Eric. 
åt bettans med Jonna och Annie, körde moppe. BRRRR, jag och fredrik hade lika outfits hahaha XD
Elin och Linda var här och vi gjorde pizza och ellan stog såklart för Kladdis
mycket handboll i februari.. alltid mycket handboll kanske jag borde skriva, hahaah
hängde hemma hos Emma med hon Fredrik, åt lite för mycket glass hahaha

Kommentarer
Postat av: glad tjej 12:D <33

fan vad min dag blev bättre när jag såg dom här bilderna <33

2014-01-27 @ 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0