svarar

Om man är 99 är det för sent för att börja spela handboll om man inte spelat innan..?
Hej på dig, alltså jag tycker att du alltid kan prova på! Kanske är lite sent men om du har tallang så kanske det blir super bra! här är hemsidan och sedan klickar du till höger på Genvägar och sen Flickor 99 så kan du ju ringa och prata med tränaren! dom är jätte snälla!
 
Var har du köpt tröjan/klänningen och sjalen? :)
Tröjan jag vet faktist inte vart den kommer ifrån.. men sjalen kommer iallfall ifrån h&m!
Vilken linje går du?:)
samhäll:):):):):)
 
Har du alltid med dig din systemkamera överallt?:)
hahah japp, undantag är väll typ duschen 
 
vart har du köpt dina vans? :)
Åh kommer inte ihåg vad sko affären hette men den ligger i arkaden, vid thaien!!
Vart ligger lager 157? Tacksam för svar. 
Passar på att tacka för din fina blogg , med underbara bilder varje dag.
Det ligger vid IKEA i Kållered! Ååh va glad jag blir, tack snälla!
 
Hej Sofia! 
Är 98a och ska välja gymnasium jättesnart, tror att jag ska välja hvitfeldtska men är lite osäker. Så jag bara undrar varför du inte trivdes helt där, förutom att det var långt dit? Skriv gärna lite fördelar och nackdelar om skolan, hade vart så snällt!! Kram :)
Alltså det var egentligen inte så långt dit för mig.. Då det tar typ 12 minuter in till stan och sen tog det inte många minuter till skolan därifrån. Max en halvtimma totallt.. Men jag tycker absolut att du ska kolla på skolan först, kolla miljöerna och hur allt funkar där oså! Jag tyckte det va negativt att man inte fick en dator tex, då jag är väldigt slarvig utav mig och på datorn har man ju allt samlat på en och samma plats!
Det är 3 stora byggnader som man har lektioner i, eller jag hade i två utav dom. Allt är väldigt gammalt oså, jag trivdes inte. Det är ju en så himla stor skola och jag kände väll inte 100 % med min klass och så..
 
Men jag valde bara Hvit för jag orkade inte kolla runt mer på skolor, (var bara på ett öppethus) alltså jag hade inte ens Mimers på mitt val i 9an. Så det går alltid och byta om man inte skulle trivas på nån skola. Så ni 98 behöver inte ha såå mycket ångest, det löser sig!!!
 
Tjejen som sitter bredvid dig på kortet, vad köpte hon hennes kofta eller scarf eller vad det är som man ser lite under jackan? Och var köpte du din skinnjacka sofia?
Emelies kofta kommer ifrån Ester elenora! Min jacka kommer ifrån Zara! 

Kommentarer
Postat av: Linda

hade varit ett stort lyft om du gjort om designen på bloggen och en snygg header!

2014-01-21 @ 18:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0