Allvarligt talat

Jag orkar inte, har ju somsagt varit arg hela dagen och nu så kommer jag till stan och tro fan då att de skärper jag skulle köpa inte fanns inne längre, haha ringer då Elin och min mamma och typ får tårar i ögonen, haha lol. Sen går jag in e en toalett och tar kort och ser hur mitt hår ser ut efter jag sprungit i regnet, haha sen gå jag till Gina och märker att min plånbok är borta, får panik och springer till toan, och som tur va låg den kvar och sen orkade jag inte kolla i affärer mer och då sätter jag mig på en bänk och brevid mig sitter en gubbe i 60+ års åldern och säger att han reserverat platsen bara för mig, KUL KUL JÄVLIGT KUL. Hoppas bara dom här 45 minutrarna går snabbt tills Ellan och Linda kommer.. Nu frågade han hur man skickar ett sms med, visar sin sony ericson osvosv, jag orkar inte


Kommentarer
Postat av: Moisen

HAHAHAHAHAHA en gubbe HAHAHAHA DÖR

2012-08-30 @ 16:27:29
Postat av: För bra

FAN VA DU LJUGER OCH FUL /FRÅN OSS

2012-08-31 @ 16:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0