foton

Det va för tråkigt att inte blogga, så jag tänkte att min paus är slut nu, haha.. Denna dagen har varit sådär, har ju bara vart hemma och mått dåligt, men jag har fixat endel i mitt rum med massa bilder. Här om dagen så kom det hem massa foton jag beställt över 100 iallfall, så nu håller jag på att sätta upp dom på en liten vägg jag har, som ett collage på fina minnen ifrån året. Lägger upp bilder här när jag är klar, men det kommer nog bli as najs!! Amanda ska även komma hit, de va så längesen så ska bli skönt och träffa henne igen, vi har ju en heeeeel del att prata om, från att träffas varje dag till knappt nått alls.. Det suger, men är så himla glad att hon kommer hit och hon kommer garanterat att få mig på bättre humör, kommer bli en riktig mys kväll helt enkellt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart beställde du ifrån? :)

2012-09-01 @ 13:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0