golvet

Sitter på mitt golv och bara sitter. Tänker så de knakar gör jag, de är inte lätt när det är svårt, haha ååh va jag hatar de citatet de är jävligt sant men sååå utjatat. Haha men exakt så känner jag faktist, svåra beslut som måste tas, men de är väll så när man är tonåring. Nej men ah, fysen idag va så jävla jobbig, hade långa intervaller och jag är så död nu så de är inte sant, kommer garanterat vakna med träningsvärk i benen och jag kommer knappt kunna gå.. Ska lägga mig snart, så godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp en bild på dina kompisar?

2012-08-13 @ 22:43:13
Postat av: Anonym

Vart beställde du dina ash?
Va kosta dom?
Vilken storlek tog du? Är dom normala i storleken?
Tacksam för svar! (i ett inlägg) när du lägger upp dom kanske? :)

2012-08-13 @ 23:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0