ont

Haha ååååh jag har så ont i fötterna va, helt galet. Kom iallafall för en stund sen och nu ska jag städa mitt rum eftersom de ser ut som en bomb har sprängst och de ligger kläder typ, ÖVERALLT. Fick med mig en oversice skjorta idag med.. haha borde inte shoppa mer men kunde inte låta bli, ska nog ha på mig den imon så visar bild då! fick igång min kamera med, whohhooh. 
HAHAHA JAG ÄNDRADE FÄRGEN SÅ MAN SER ATT JAG HAR BYXOR PÅ MIG NU, EFTERSOM DE VA EN SOM KOMENTERA OM JAG INTE HADE PÅ MIG NÅGRA NÄR BILDEN VA SVART VIT, det klart att jag inte tar kort på mig själv utan byxor?! hahaha åherre

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du inga byxor på dig kvinna?

Svar: hahaha jo!! har på mig rosa så dom blev typ hudfärgade i svart vitt.. haahha omg mamma undrade samma sak
sofia ström

2012-08-16 @ 22:17:27
Postat av: Anonym

kan du inte visa bättre bilder på din skinnjacka? :)

2012-08-16 @ 22:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0