svar på tal

Vart har du beställt dina Primeboots?
Har inga primeboots, men antar att du menar mina Ash Boots? Och dom har jag beställt ifrån spartoo.se

åh vilka storlekar finns dom jackorna i? 
Militär jackorna fanns bara i one size!
 
Accepterar du läsare på fb?
Beror väll på, brukar inte acceptera randoms men om du skriver ett medelande om att du läser min blogg så kan det hända, haha!
 

Vrf va du i stan? Eller bor du där? Trodde du bodde rätt nära skolan..
För de går snabbare att åka in till stan och ta tåget därifrån till skolan, nej jag bor inte där. Jag bor typ mer än 1 mil ifrån skolan när jag tar buss så åker jag 3 olika.. asså måste byta bussar för de går ingen direkt.
 
Är du hel svensk? fin blogg:)
Nej, min mamma kommer ifrån Polen så jag är väll halv svensk eller va man kallar det? tack!
 
 
Vart är tröjan ifrån? Har letat efter en sån såå länge.. Snälla svara på detta :)
Den vita stickade tröjan kommer ifrån Gina!

 
Var ifrån är västen? Har du pimpat den själv med nitar? :)
 Ja det är en gammal jeans jacka ifrån bikbok som jag klippt av armarna på och sedan satt på nitar och slitit den lite med rivgärn. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har din mamma en polsk brytning då eftersom hon är från Polen eller är den helt borta? :)

2012-08-26 @ 18:56:10
Postat av: Mejva

Hur har du gjort över "knapphålet" på jeansvästen? Funderar själv på att pimpa min jeansjacka men är inte säker på hur jag ska göra över hålet där :)

2012-08-28 @ 18:32:40
URL: http://mejva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0