Norden cup

Asså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Norden cup är en cup för de bästa lagen, om man kan säga så. Och man behöver bli inbjuden till denna cuppen, MEN VI ÄR MED. Hahahha dom behövde ett till lag som skulle va med och eftersom vi bor nära så aaah.. hahah igår spelade mitt kära lag när jag va påväg hem ifrån stockholm.. Ja det gick ju inte sådär jätte bra om man säger så (skriver inte ens resultatet) LOL. Idag ska vi spela två till matcher, hahah ååååååååh TAGGA NU KROSSAR VI DOM TJEJER!"!!!!! hahhahah eller, nej men vi får väll se hur det går. Vi kan ju bara göra vårt bästa, nu ska jag käka frulle sen åka till hallen! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt halsduken? ser riktigt stor och gosig ut hahah

2012-12-28 @ 11:46:35
Postat av: Anonym

hur gick det? vilken plats i cupen kom ni och vilka vann?

2013-01-07 @ 15:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0