önskelista

Men jag glömde en del grejer på den första önskelistan och tänkte att det skulle vara kul och göra en till. Kan inte fatta att det snart är jul, så hima galet!!! Mest på denna listan som jag vill ha är uggsen och hunky dory tröjan, men tycker att det är lite mycket pengar att lägga på EN tröja.. Men jag vill ju ändå ha en sån så den fick vara med ;) Jag vet väll egentligen vad jag kommer få och inte. Men tycker inte att allt med julen handlar om presenter. Utan de bästa med julen är att man får umgås med sina släktingar och familj, sen är jul klapparna alltid ett plus, hahaah.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart gör du dina collage?

2012-12-03 @ 16:57:29
Postat av: Felicia

Hej.
jag läser en annan blogg som har köpt det skärpet som du har på chelsea.är det samma butik eller har de bara samma saker?
Grym blogg sofia och super snygg och söt är du.

2012-12-03 @ 17:30:03
Postat av: Anonym

kan inte du visa vilka appar du använder? :)

2012-12-03 @ 17:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0