svarar

Vilka är du där med för de känns som om de är bara du och Iris? Bor ni i ett eget hotellrum?
Jag och Iris bodde i ett eget hotellum, jaaaaa. Men vi åkte ju bil upp? hahah så det klart att ingen av oss kunde köra ditt. Min mamma och pappa var oxå med! 

vet du vad den jackan kostade? Kan du kolla upp det isåfall? Har letat efter en sån sjukt länge, de är jätte fina! Hade varit jätte snällt om du svarade!! :)kram

Orginal priset på den tror jag va runt 999? Men den va på rea så jag tror mamma köpte den för typ 700 eller nått? vääärt, kram!


Vilken affär köpte Simon dom skjortsen på? 
På raglady! 



Gör du länkbyten? isåfall så skulle det vara kul om vi kunde göra det!
I vissa fall, om det är nån av mina vänner så absolut. Men annars inte :)

hälsa iris att hon är så vacker!!
Ja visst är hon!! Hon blev jätte glad av denna kommentaren, haha så jag antar att hon hälsar tack!


Kan du lägga upp resten av shoppingen från Stockholm ?eller var det allt?du är verkligen super snygg och du har en jätte bra blogg gumman!
Jag har lite grejer till som kommer komma upp! Åååh tack ska du ha 
 


vart har du köpt halsduken? ser riktigt stor och gosig ut hahah
Ifrån Zara! Ja det är den verkligen, haha! 
 

Vilken storlek har du på skjortan och tröjan? och vad kosta tröjan? 
Jag har L på båda för det fanns inga mindre storlekar kvar. Men det blev dom sitter som jag vill, så det blev väll ändå bra! Haha tror t-shirten bara kostade 160? den va på rea, woppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0