Svar på tal

Lär du känna många "random" personer eller bara dom som du tycker är Goa?

Jo men de är så att i tex. Mataffären när jag är och handlar med min mamma, så brukar jag gå fram till dom som står i kön och fråga om vad den heter så jag kan lägga till dom på facebook, för att sedan bli kompis med dom :) Äääälskar tanter i 65+ dom är mest goa, så jag lär väll mest känna dom som är goa, hoppas du fick svar på din fråga! :)

Är du och Simon på g igen?
Haha ja så kan man väll säga.

 vad hjälper cvitamin till med? 

C-vitamin är bra för immunförsvaret. Motverkar förkylning och infektioner. Antiinflammatorisk. Bindvävens ämnesomsättning, ingår i kollagen i bindväven som behövs för hud, tänder, skelett och blodkärl. 

Åker ni dit själva? :o
Nej vi är här med Lindas pappa, hans tjej och hennes 3 barn. Bor i ett hus som dom har här i Kroatien!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0