Canon S51s

Har fått endel frågor om min kamera, (min brors hehe) han är så snäll att jag får använda den hela tiden, bäst är du. Men ja det är en Canon S51s. Det är ingen systemkamera, de ser ju ut som det men den är mycket mindre och sämmre än systemkamerorna även fast den liknar en.
Det bästa med den är att den har så bra zoom och att man kan fälla fram den luckan där man kollar i bilder eller vad man ska säga, så när jag tar outfit bilder så kan jag se mig själv tex.
Den är väll en väldigt bra nybörjar kamera, men eftersom jag älskar att fota så skulle det varit trevligt med en riktig system som har bättre skärpa oså, för när man tar kort med denna och det inte är så bra ljus så kan bilderna bli lite flimmriga eller vad man nu ska säga. Men jag ska va glad för att jag ens har en kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0