svar

vilket gymnasie ska du gå på?
Som första val ska jag nog söka Hvitfeldtska, Samhäll Beteéndevetenskap.. Funderade på Katrinelund med handbollsinriktning men vet inte rikitgt.
 
 Går iris också på handboll??
Jaaaaaa
 

art har du köpt den rosa tröjan? skulle du kunna visa en bättre bild på den också? din blogg är BÄÄÄST!!

Jag köpte den på Bik Bok förra året, ja absolut! Tack va glad jag blir!! Inte för att bilden blev så bra men..

 

Snälla kan du inte försöka fixa texten, den är så liten.. :(
Kram, älskar dig och din underbara blogg! :)
När man ska läsa från mobilen menar du va? För jag har ändrat texten större när man läser på datorn i hopp om att det skulle bli större ifrån mobilen då oxå, men det funkar typ inte så du får stå ut att den är liten.. Tack sötis!

 

ÅÅH I VILKA AFFÄRER KAN MAN KÖPA DOM?!?!?!

Du kan köpa dr denim på Fiorucci, Design Only, Nelly, Carlings osv. 

 

Hur gör du sånna bilder!?!?
Och liksom hur laddar man upp dom på det sättet?
Det finns en app som heter Gifboom och där kan man göra sånna rörelsebilder och sedan laddar man upp dom på tmblr, sparar bilden och sen laddar upp som en vanlig bild på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0