svarar

Vart ligger D.O, vad är det för material på jeansen? :) tacksam för svar!
 Design Only finns väll lite överallt? De är stretch eller hur man stavar, skönaste byxorna nånsin.
 
Aj aj ... :/ ska du laga moppen eller hur gör du? :)
Pappa har lagat den haha eller den är ju inte direkt heeeel om man säger så, men den funkar att köra haha! 
 
Ibland har man nästan trott att du inte hade någon pappa, lägg upp bild?
Haha va? Jo jag har en pappa, världens bästa pappa. Som stöttar mig i allt och han är den snällaste och bästa pappan man kan tänka sig. En väldigt gammal bild på han och mamma.. 
 
Träffade du "amandisen" idag? Blev du glad då? XD :) :P X)
Jaaaa, jag blir alltid lika glad när jag träffar min favvis tjej XD
 
Är det jenny johansson???
Fick 3 kommentarer om det är Jenny, hahaha jaaaaaaa det är Jenny Johansson min super snygga vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0