om soffe

Hon är väldigt väldigt ärlig!!!! 
 
Älskar inredning, hahaha hon följer bloggar och instakonton om det!
 
Hon är fixar-soffe i mina ögon, löser alltid allting och hjälper mig med mina ögonbryn osv XD
 
Hon tycker det är as kul att kolla hets, särskilt när jag e offret :PPPP
 
Hon hatar (!!) intervaller. för hon är så långsam hahahaha
 
Sofia gillar salt, salt, salt! På ALLT
 
Hon kan inte vara med på idrotten om hon har shorts och låga strumpor, höga strumpor MÅSTE det vara, mycket viktigt!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej Sofia! Såg dig idag på Mimers och blev helt lyrisk, ville bara säga att du är sååååååå himla förbaskat fin och en stor förebild! Kram på dig!

2013-12-05 @ 18:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0