nio

När jag lyssnar på musik så har jag aldrig i båda lurarna, får lite ångest av att inte kunna höra det som händer runt om kring mig. Typ när man går hem ifrån tåget oså. 

Vill jobba med inredning eller människor på något sätt
 
Läser minst 3 mamma bloggar varje dag, hahah tycker att bebisarna är så söta 
 
Är väldigt ärlig, går ofta rakt på sak. Så jag säger det jag tycker! Men ibland är jag nog för ärlig... måste tänka på och vara tyst ibland, haha
 
Jag är halv polsk, men kan inte säga nånting förutom typ hej, snopp och 1,2,3 och ah det va väll det. 
 
Jag tar alltid av mig skorna på bio, flygplan och när jag åker bil (lång sträcka) stackars dom som sitter brevid :P:P

Jag har inte träffat mitt lag på 5 dagar och jag saknar alla så mycket.. Åååh, jag drömmer till och med om handboll. Hahah åh gud. #bestrong 2 dagar kvar tills nästa träning
 
Om jag ska laga mat så blir det nästan alltid, lax eller kycklig. Dröm
 
Ända sen jag var lite yngre så har jag inte vågat gå nära enskilda bilar, det känns typ som att nån ska ta tag i mitt ben och dra med mig under bilen. Hahahha sån tönt, men jag försöker alltid hålla några meters extra avstånd ifall att. hahahha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör du sånna bilder ? :)

2013-12-25 @ 14:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0