svarar

 Jag är 98a, och ska välja gymnasium och linje till våren. Det börjar närma sig nu, och jag har verkligeeeeeen ingen aning om vad jag vill eller ska gå. Har du några tips att ge till dom som ska välja nu till våren? tips som du gärna hade velat att någon gav dig innan du valde. kram
 Kanske ska tänka på om du orkar att åka mycket buss? om inte välj en skola nära dig, jag kan ju säga såhär att det löser sig! Jag började ju först på Hvitfeldska men kändes inte 100 % där så efter 2 veckor bytte jag till Mimers, och jag trivs jätte bra där! Så va inte så nervösa, det kommer bli hur bra som helst!! 
 
Vilken storlek har du på primes ? :) puss
40! Brukar ha det, lite stora kanske men ska lägga i en sula så blir det bra!
 
Vad ska du välja för inriktning?
Ååååh jag tycker det är så svårt.. Har alltid velat gå samhäll-betende, men kanske blir samhäll-media.. vi får se! 
 
Kan du inte lägga upp bilder på vad du fick i julklapp ? :)
Jag fick mina primeboots och pengar, så det finns inte så mycket mer att lägga upp än skorna! 
 
Hur gör du sånna bilder ? :) 
I pickmonkey.com! 
 
hur gör man detta?
 Appen heter Afterlight!
 
Vad är intervaller?
Man springer det snabbaste man kan under en viss sträcka så får man vila typ en stund, sen så fortsätter man. Om man springer korta interveller brukar jag springa tex 50x8 40x6 när man har rusat 50 m, så joggar man lugnt tillbaka till ditt man startar och springer igen 8 ggr. Sen vila i 1 min och så gör man likadant med 40m. hoppas du förstår!
 
går du i en profil klass?? eller är det blandad? 
Si seniorita, Typ 20 utav klassen går inte i profilen, så det är blandat! Men alla som går i profilen går i A, i B finns det ingen som går i profil! 
 
I vilken affär finns dom ljusen?
ÅÅh nu kommer jag inte på vad den heter, men den ligger på västragatan. Den inredningsaffärer typ, brevid bokia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0