feber

Här ligger jag i min säng och mår inte bra asså. Har 38 graders feber (varför lipar jag då?) JO för jag hostar och använt 2 näsdukspaket på mindre än en timma, känns som mina ögon kommer slockna vilken sekund som helst. SÅ jag ska sova, eller  försöka iallfall. Fick världens host attack, ska jag säga varför det är ännu mer synd om mig? För jag brände mig förut när vi sola, hahah fyfan asså gör aldrig det annars. Visar bara att jag är för blek just nu, eller rättare sagt VA. Nu är jag lite tomat och en zebra med tanke på ränderna ifrån byxorna. ååh va tjusig jag är tänker ni då, godnatt. 

Kommentarer
Postat av: glad tjej 12 :D<3

Hallå bejb hure lääääääget?
Ps swag+yolo=<33333333<2<333

2013-01-09 @ 23:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0