fröken davidsson

Min alldra käraste broder har börjat blogga på nattstad, lämnat mig ensam kvar här på blogg.se Haha nej men typ, tycker iallfall ni ska kika in på bloggen, varför? Eh jo det ska jag säga dig, hon e mega fet (tjuvade ellans ord :P) Det är inte bara hon som är mega fet, utan även hennes blogg. Så fucking läs om denna snygg-ellans liv HÄR, eller klicka på någon av bilderna.  (om du länkas till nån knas sida så ta bort de adfly eller skriv nattstad.se/elindavidsson(vet ej varför det blir så kknäppt, skit störande)

Kommentarer
Postat av: elin

åh tack bästa bror! har ju inga läsare nu för tiden och sen har jag hängt i dina trakter nu dom senaste dagarna så glömde helt av att länka dig, de kommer imorgon. love yooooou <3

2013-01-03 @ 21:57:31
URL: http://nattstad.se/elindavidsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0