sprungit

Fick världens ångest igårkväll att jag inte sprungit en enda gång på denna resan. Jag vaknade halv 7 imorse, hade ställt klockan på sju så det va ingen ide att somna om. Så jag gick upp och åt lite, sen gick jag, mamma och pappa till stranden. Där jag sprang tills strandvägen tog slut, sen tillbaka hem.
Vet inte hur långt det var men jag sprang i typ 25 minuter sen körde jag lite styrka. Jag är helt död, det jobbigaste va ju och springa i sanden och upp för alla backar som finns här. + att det va sååå varmt, hahah ååh orkar inte. Men nu har jag iallfall gjort det och det känns så bra!

detta var 15 minuter efter jag hade sprungit........ hahahahah fortfarande lika trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0