hahahah åh gud

Bion var väldigt rolig, verkligen se värd!! Men vi hann aldrig se slutet för att vi skulle missa mitt tåg och dom sin buss. Så vi hade mindre än tio minuter på oss att ta oss ifrån kungsport till centralen, jag har inte tränat på två veckor för jag har ju varit sjuk. Hahahhah när jag satte mig på tåget (HANN PRECIS!!) kände jag ba hur svettig jag hade blivit, kändes som jag hade sprungit milen eller nått. XD Men sen hände det ju såklart lite andra grejer, jag var dum och stängde av min iphone men eftersom min sån lås kanpp är sönder så kunde jag inte starta den och sen gick min väska sönder medans vi springer där som galningar, men ja jag kom hem tillslut. Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilken film såg ni? :) svara gärna i ett inlägg på min blogg (:

2013-05-09 @ 17:10:12
URL: http://aboutrebeccaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0