min kamera

 Får massa frågor om min kamera så jag tänkte försöka samla allt i ett inlägg! Kameran jag har är en Canon eos 600d. Jag redigerar mina bilder i picasa eller pickmonkey.com och på mobilen i AfterlightDet objektivet jag fick med till kameran var detta EFS 18-55 mm och det är detta objektivet jag fotar mest med! 

För några månadersen köpte jag detta porträtt objektivet EF 50mm f/1.8 som jag mest fotar med hemma/outfits om jag vill ha lite suddigare bakrund!

mitt stativ kommer ifrån media markt

min absoluta favorit grej till kameran är min lilla fjärrkontroll. Hahah den är såååå bra!! För då kan jag fota mig själv XDXD och när man ska fota några kompisar och alla ska vara med, älskar den iallfall! Hur bra som helst!! Den finns nog lite överallt, media markt? elgiganten och andra ställen där dom säljer foto saker! Fick med min när jag köpte kameran!
bilden är tagen med EF 50mm f/1.8 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0