frågor och svar

sjuukt fin bild , vad använder du för kamera? vad heter den?
Canon eos 600d! 
 
kan du lägga upp bild på din moppe och kanske tipsa om olika mopeder till oss som ska köpa moped nu snart :)
 
hhahahhaha alltså jag är nog inte den rätta personen att fråga, min moppe är ful men zzznabb. Har verkligen ingen koll på det, men sök på google!
 
har selma en kille? isåfall vad heter han ? om du inte vet kan du inte då fråga henne ?
Si, senorita she has a boyfriend. Succé och blanda in alla mina språk kunskaper, men kolla med henne själv vad han heter?? Skriv till henne på typ facebook, Selma Selimi baboooom. 
 
Har Iris slutat i handboll? :)
 Ja hon slutade i Februari hahah.. 
 
hahahahha bby<3333
 
Vad heter modellen på den i mitten? Kan du länka
 
Tommy Hilfiger kommer den ifrån iallfall, men sök antigen på google annars så tror jag den finns och köpa på DO och NK!
 
Hej Sofia! Vilken skola/linje går du? :) super bra blogg du är så fin!! Kram
 
Jag går på Mimers i kungälv, med inriktning samhäll! Trivs verkligen så himla bra!! Blir så glad, puss!
 
har linnea blogg? :)
 
jaaa, linneapppersson.blogg.se
 
Vart klipper du dig? :)
 
Frisör självfallet i lerum!
min goa frisör Frida, hon är grym!
 
vad gjorde du emot din hy när den var så dålig?
 
När jag började äta p-piller (YAZ hette dom, tror jag..) blev min hy bättre. Men kolla med dom på apoteket. Dom har säkert något bra för din hy! 
 
Vad är det för dricka?? Det rosa? Ser jäääätte gott ut
dJag tror att det var Jordgubbslemonade??? vet inte riktigt, det va inte jätte gott XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0