Hallå uppdatera mer?

Fick alldeles precis nyss en kommentar som lät bestämd och lite arg? Även några blogg-fans har kommit fram IRL och klagat på min uppdatering på mina fantastiska 2 inlägg per dag. Men nu ska jag säga er kompisar/bloggfans/haters/stalkers? Vad ni nu är, jag orkar inte lägga ner så mycket tid som man faktist gör på bloggen om man inte får nån respons ALLS eller ej tycker det är speciellt kul längre. Ah men nu vet ni hur det ligger till! Kanske får tillbaka bloggsuget nåndag:P
 
Annars så vann vi matchen med typ 10 bollar, men fy va dålig vi spelade.. Ne nu ska jag sova. Godnatt

bilder ifrån göteborgcup 2011?? hahahahahahh

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAH

2013-10-17 @ 17:30:04
URL: http://julinisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0