new in +++

Här är två av de sakerna jag hittade på ZARA. Zebra skjortan delar jag med mamma och den är fan grym, gillar den som bara den. Byxorna är lite mer ''fina'' än mina andra svarta jeans. Dom är väldigt slappa, men har ändå fin ''känslan'' :p Perfekta på middagar. Jag hade på mig både skjortan och byxorna igår, valde då att ha skjortan uppknäppt och min svarta AV tröja under för att få lite mer slapp outfit. 
Sista dagen här och den kommer spenderas i en park tror jag. Vi måste promenera bort all mat vi ätit och har ändå kollat i typ alla affärer, så det finns inte så mycket mer att göra. Är faktist inte heller speciellt shopping sugen längre. OMG skrev jag precis dedär... mamma, nu är du stolt hahah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0