svar på tal

Snälla kan inte du göra ett videoinlägg ändå! Vill höra din röst och sånt, plus att bloggen blir roligare hehe!?
Jo men nån gång så visst... 

En fråga, har du typ M, L/XL på dom tröjorna? Eller är dom ''oversize''? :)
De är olika, vissa har jag XS på, andra S eller M de beror på hur jag vill att dom ska sitta. Vissa av dom är oversize av dom stickade, tycker de är mysigare så. 
 
Hur har du gjort över ''knapphålet'' på jeans västen? Funderar själv på att pimpa min jeans jacka men är inte säker på hur jag ska göra över hålet där :)
Jag nitade bara över hålet, de funkar nog super bra! Du kan ju dock inte sätta igenom knappen i fickan sen efter, men det fattar man kanske haha!

 
Har din mamma polsk brytning eftersom hon kommer ifrån Polen eller är den helt borta? :)
Haha nej hon bryter inte, hon flyta till Sverige när hon var 6 år så den är helt borta om man säger 
 
Hej Sofia, var ligger Chelsea butiken i Göteborg? grym blogg och du är helt underbart snygg <3
Du får gå igenom arkaden och sen förbi kompassen och sen går du direkt ner mot höger precis efter kompassen så borde du hitta, haha! Suger på att förklara, hehe. Men åh tack va söt du är!! <3
 

Kan du inte skriva några affärer där man kan köpa stickade tröjor!?
Gina, H&M, Bik Bok, Nelly.com, Carlings osvosv aså de finns i de flesta klädaffärerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0