3 snabba

Hej  sofia. jag hänger inte riktigt med men vissa säger att de har köpt de skärpet på chelsea och vissa säger på tessie. Är det samma butik eller är det två olika affärer eller en stor affärer, eller säljer dom bara exakt samma saker, kram du är underbart snygg och söt
Det är två olika affärer men dom säljer exakt samma saker, tror jag iallfall. Tror dom har samma ägare eller vad man ska säga, förstår att du inte hänger med, haha! Tack sötnos!
Vad är det för video program du använder när du pausar och klipper i dina videosar? bra blogg soffe
Appen Videofyme så istället för att klicka upload när du laddar upp en video klickar du på studio så kan man klippa ihop filmer oså, tackaaaaaaaar 
 
Vart är shortsen ifrån? hur mycket kostade dom? <3 <3 finast är du Sofia!! älskar din blogg!
Åh vad glad jag blir!!! Dom kommer ifrån h&m cositons collection 2011 och dom kostade 400 hundra tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har dr denim jeans va? Är det bra? vilken storlek har du på dina? tänkte köpa sånna för alla pratar om det, och ser typ ut som dig i benen så undra vilken storlek du har på dina. Tacksam för snabbt svar! Älskar din blogg Sofia!

2012-12-14 @ 20:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0