en frulle

vitt, vitt, vitt över allt. Mysigt, att vara inne ialfall. Mådde inte så bra när jag vakna, eller först vakna jag vid halv 5 inatt för jag drömmde en jätte konstig dröm. Så kunde jag inte somna om, sen vid 7 så mådde jag fortfarande inte bra. Så jag stanna hemma idag. Ätit gröt till frukost och nu kollar jag på julkaledern. När jag kollat på avsnitten ska jag börja plugga, ska göra klart att jag är efter i i skolan. Lol la i den kanelstången eller vad det är för de skulle se fint ut? Eh ah det kan man tycka olika om.. hahah men ja det va gott med mandlarna i gröten iallfall..

 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Är det inte lite kallt att sitta ute och äta frukost nu när de är snö och allt?

jättebra blogg btw :D

2012-12-03 @ 13:51:18
Postat av: Anonym

när svarar du på frågestunden??

2012-12-03 @ 15:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0