svarar

Vad för video program använder du? När du sätter i hop flera i en , Grym blogg!
Jag gör det i appen Videofyme! taaaaaaaack <3


Vart f*n köpte du dom? Jag vet att du skrev H&M, men man hittar ju inte dom på deras hemsida? :O
Om du går in på SALE/REA på deras hemsida och sen skor, så kommer du nog hitta dom! Nu kostar dom bara 50 kr, omg. Haha men jag tycker att du ska ta en större storlek än vad du har, för mina va väldigt små. 

 

Läägg upp bild på betygen :) Bra gjort!


vilken sida kollar du på ?
swefilmer.com

 

 vad menar du med fett??
Hahah att hennes hår kommer bli ballt/coolt/heltamazing/ osv så som en annan kommenterade!

 

Du har dr denim jeans va? Är det bra? vilken storlek har du på dina? tänkte köpa sånna för alla pratar om det, och ser typ ut som dig i benen så undra vilken storlek du har på dina. Tacksam för snabbt svar! Älskar din blogg Sofia!
ÅÅh dom är de absolut skönaste jeansen!! Jag har M på mina, dom är väldigt stretchiga så om du skulle få på dig S men dom satt liiiiiite tight, köp S ändå för när du tvättar dom kommer dom passa. För dom brukar bli förstora för vissa. Tack sötnos!!


Hur gör du stjärnorna? Vad för app?
Bokehful och Pix och camera + är dom foto apparna jag använder mest!! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för storlek i vanliga fall då? Och vad har du för storlek på dom hm-skorna? :)

2012-12-21 @ 15:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0