svarar

vilket program använder du här?:)
Avände en app som heter PIX! 

 

Den vibratorn funkar visst, efter bara 2 veckor ser man ett litet resultat, fortsätter man längre ser man ju mer resultat. Man kan sätta den var som helst, där man vill få fastare kropp även få bort allt fett till muskler. Jag använder till till lår, mage, rumpa :) det hjälper ju inte om man bara använder den två gånger. gör det varje dag i några veckor så ska du allt se att du får fram ett resultat :D

Men jag menade att det var ett onödigt köp eftersom jag bara använde den två gånger typ, och det kändes så meniglöst och sitta med ett vibrator skärp typ hahah men ah va bra att den funkar för dig! 

 

eii mannen det var jag so kom på ordet bajs
tönt jonna

 

känner du johanna hermansson och ebba fransson?
vad tycker du om dom?
verkar inte dom rätt bitchiga
As fin blogg!! <33

EEEEUW JA TYVÄRR KÄNNER JAG DOM. Hahah eller? så himla gosiga tjejer, dom är motsattsen till bitchiga haha! Tack sötis

 

har du färgat håret blondt??? :) när kommer frågenstundssvaren 2 upp?älskar din blogg!

JAAAAAA, nej hade bara Iris löshår hahhaha. Dom sista svaren kommer när jag hinner svara på dom, hahah. taack

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0