1 dag kvar

OMGHAAAAAAAD VI DRAR IMON, KAN VERKLIGEN INTE FATTA?!?!? så himla sjukt. Bad mamma och pappa att väcka mig för först få mina ögondroppar sen att säga hejdå till pappsen, ses om 18 dagar! Haha typ så, det sista han sa va Ha kul, men inte för kul.... sen så har jag bara gjort klart 6 av de 18 tidinställda, satt jätte länge igår kväll tills klockan va typ 12???? haha allt för bloggen.. Snackade även med Ellan igår, min bästa mat-broder <3
Har verkligen en massa grejer att göra idag, måste packa allt och städa och fixa alla tidinställda och jag har inte hela dagen på mig... OSHIT, men det bästa är ju att emmsan kommer!!! måste börja med allt nu hejdå. 
min fina 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du blogga i Kroatien? :)

Svar: det kommer komma upp drygt 18/19 tidinställda och sen ska jag försöka blogga nångång ibland där nere...
sofia ström

2012-07-11 @ 10:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0