Vilket smink jag använder

Detta är väll de jag använder.. Haha börjar med roll-onen haha eller vad man ska kalla den. Rullar lite sånt under ögonen, sen blandar jag båda foundationen på handen och sen tar jag med f-borsten rikligt i hela ansiktet. Så nu ser jag oftast ut som ett lik, typ så ljus som en clown sminkar sig. Haha sen så tar jag och smetar ut ordentligare med handen. Sen är de tags för mitt kära solpuder, tar med puder borsten och pudrar mig i ansiktet. Sen målar jag ögonbrynen. Nu börjar jag att måla mascara med den silvriga, sen den röda sen avslutar jag med den silvriga igen.. Sen eyeliner på de, så har jag sminkat mig. Detta tar drygt 10 minuter!
Sminkar mig dock inte så mycket nu på sommaren.
1. Solpuder/Isadora. 2. Foundation/Mabyline 3. Eye Roll On/Garnier 4.Creamy Foundation/Mabyline 5.Ögonbrynspenna/H&M 6. Eyeliner/Mabyline 7.Mascara/Mabyline 8. Mascara/Mabyline 9. Fundation&Puder Borstrar/i.d och maxi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0