Bloggtips

Detta är verkligen inte alla bloggar jag läser, haha tror jag läser hela världens bloggar? Nej men typ, haha men detta är dom jag tycker är bäst.

Angelica Blick
 grymma bilder och verkligen en insprations bligg.

Fanny Lyckman samma med fannys, bilderna är oslagsbara.

Elin Davidsson Sen har vi min kära fröken davidssons blogg, hon är en matglad tjej som alltid får en på bra humör, läs hennes blogg, eller dö.

Jenny Söderlunds fina jenny har med en bra blogg, med fina outfits och oftast väligt bra bilder.

Marie Linhem min kära marre, tror dom flesta som läser min blogg även läser denna grymma tjejens blogg? om inte läs den, asbra uppdatering och ja man blir faaaast.

Julia Malmstens fin tjej med bra blogg och ja man fastnar.

Alexandra Pallvid samma med alexandras, jätte fin tjej och man blir fast.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny S

Vad gullig du är Sofia! Läser också din grymma blogg med snygga bilder på en snygg tjej.
Tänkte även på att vi har gjort väldigt lika tidsinställda-inlägg haha! Lite lustigt.. jaja hoppas ni har det bra i värmen, puss!

2012-07-21 @ 21:32:13
URL: http://byjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0