konfirmerad

Tänkte berätta lite snabbt om min grymma dag. Började med att jag fick träffa Emma och Amanda utanför kyrkan, åååh vilken lycka. Haha det va helt sjukt va glad jag blev. Sen va jag ju hur nervös som helst eftersom jag skulle säga så mycket och sen sjunga. Men de gick bra jag kom ihåg allt jag skulle säga och sången gick med bra! Så de va ju underbart. Sen va de ju grymt härligt och träffa Elin och Linda igen, ååh så bäst har ju saknat dom så mycket med. Sen åkte vi hit med hela tjocka släkten och så åt vi mat och sen massviss med  tårta. Sen så fick jag presenter med, haha såklart. Men min dag har varit hur bra som helst och nu ligger jag i min säng med Ellan och Lindisen som ska nana här inatt, himlans trevligt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ladda upp en video på det du sjöng? :)

2012-07-01 @ 22:12:29
Postat av: Anonym

Ja snälla lägg upp när du sjöng!

2012-07-01 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0