övertrött

Hahhaha jag är så ful va. Är verkligen övertrött så jag har gått runt och sjungit med den fulaste rösten nånsin och förstör lugnet i huset. Men börjar må mycket bättre, asså verkligen mycket bättre!!! As glad, har bara lite röda ögon oså. Annars blev jag ut sparkad ifrån mammas säng...Haha hon ville sova med pappa, så jag kände mig lite sårad </3
mamma du är en bitch!!! Nej men du vet att jag älskar dig så mycket. 
En ny dag väntas imorgon, och man får gärna hälsa på mig imon sa mamma de var okej. Haha så om jag har nån vän därute som läser det här, ring mig imon. Besökstiderna är emellan 9.00 till 21.00 nej men seriöst kom och hälsa på nån, hahha snälla vill inte va ensamm. MEN JA, jag sova nu, tjingeling. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0