torrshampoo

SOFFE TIPSAR. Nej men seriöst, om man inte har en flaska torshampoo hemma, seriöst köp det då!!! De bästa man kan ha i nödsituationer. Man vaknar med halv fett och äckligt hår, hinner inte duscha har brottåm. Aaaah torrshampoo fixar. Haha nej men det är värt, jag har en för mörkt hår som jag köpte på Åhlens för drygt 70-80 kr! Sen finns det ju den ifrån PROFFS som man kan köpa lite överallt för typ 40 svenska riksdaler, men den är ju för blondt hår. När jag hade den och spraya mitt då blir de lixom en grå tråkig ton.. men denna jag har är grym!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag tror att proffs har gjort en nu för brunt hår också :)

2012-07-22 @ 00:08:35
URL: http://aboutrebeccaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0